nije opet moja, ali je OPET prava !!!

Хвала ти Боже


Хвала ти Боже
што си ми дао снаге
да будем ЧОВЕК.

Хвала ти Боже
што си ме благословио
да имам СРЦЕ.

Хвала ти Боже
што си ме увек
храбрио да ИЗДРЖИМ.

Хвала ти Боже
и што си ме ударао
да боље ВИДИМ.

Хвала ти Боже
и што у ударцима
трпим, јачам и РАСТЕМ.

Хвала ти
што се не гордим
ни када славим,
ни када дарове твоје примам
но захвалим се и даље ходим.

Хвала ти Боже
што увек чврсто СТОЈИМ.

Понекад и у камен се претворим
ал' ТРПИМ,
кад бура прође крила пружим
и летим даље.

Хвала ти Боже
за погрешне људе,
бачене дане,
све промашене тренутке и СТРАХ.

Болело је... и нека је!
Ја само учим живот шта је,
као твој мали, покорни ђак.

Хвала ти Боже
и за ову БОЛ што сада носим,
што ми у грудима тиња и гори. ПЕЧЕ!
Сузе ми из очног дна рони.
ХВАЛА!

Ја ћу из сваке сузе бистрија, светлија
поново да се родим!

Хвала ти Боже
што си увек ту,
што ме бодриш.

Хвала ти што крај мене стојиш.
Ни БОЛ ми не може ништа!
Ни ударац у моје срце опор и туп
јер ТИ ме водиш.

Хвала ти Боже
што те у себи имам. Хвала што још увек постојим.

Хвала ти, хвала
што предамном сијаш
НИКО МИ НЕ МОЖЕ НИШТА,
ни реч ни бол ни СМРТ!
Ничег се више не бојим
јер ТИ ме ВОЛИШ!


 Невена ТК (Nevena Karajovic-Tatic)
14 May 2018 at 14:20



Коментари

Популарни постови са овог блога

Troja